nu ska det städas.

Förstår mig inte riktigt på hur en levande varselse kan vara trött dygnet runt, och sen sova 13 timmar varenda dag. Somnade runt 00.00 igår, och älsklingen skulle upp runt 06.00 eftersom jobbet startar runt 7. Jag hade svårt att somna eftersom jag visste att jag var den enda kvar i sängen, så jag tog mig ner och gav hundarna mat och sen la jag mig igen, men jagvred och vände mig ett tag, men sen slocknade jag ganska fort. Jag ska äntligen göra så att min ångest släpper från min kropp, rummet har nämligen sätt ut som ett bombnedslag i ända sedan vi kom hem från g-land. Så mamma är skit besviken att det ser ut såhär, så jag tänkte överraska dom tills dom kommer hem senare idag. Så fram med dammvippan, förkläddet, och starka armar för här ska det städas av.

Förstår mig inte riktigt på hur en levande varselse kan vara trött dygnet runt, och sen sova 13 timmar varenda dag. Somnade runt 00.00 igår, och älsklingen skulle upp runt 06.00 eftersom jobbet startar runt 7. Jag hade svårt att somna eftersom jag visste att jag var den enda kvar i sängen, så jag tog mig ner och gav hundarna mat och sen la jag mig igen, men jagvred och vände mig ett tag, men sen slocknade jag ganska fort. Jag ska äntligen göra så att min ångest släpper från min kropp, rummet har nämligen sätt ut som ett bombnedslag i ända sedan vi kom hem från g-land. Så mamma är skit besviken att det ser ut såhär, så jag tänkte överraska dom tills dom kommer hem senare idag. Så fram med dammvippan, förkläddet, och starka armar för här ska det städas av.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback