ojojojojoj




vilket mål, mammas pudding gjorde det, 2-1 till vårt älskade lag. Tjoho säger jag bara, vilken lättnad. Kan börja med att berätta att jag har fin besök från Gränges, lilla Denkan är här och hälsar på, vi kollar fotboll med Linda, Mia, pappa och min älskade kärlek Mattias (måste bara tillägga hur förbannat kär jag är i den människan, helt galet sjukt). Efter vinst till Uruguay blir det film tittande och därfter blir det sängen för vår del eftersom jag ska upp och jobba imorgon :) Sista dagen sen åker vi till gotland i morgon natt, vilken underbar vecka det kommer att bli!

NU BLEV DET 2-2, det är det andra och sista målet för idag (peppa peppa ta i trä) åååh nu är ilskan i full gång här i soffan. Tackförmig



vilket mål, mammas pudding gjorde det, 2-1 till vårt älskade lag. Tjoho säger jag bara, vilken lättnad. Kan börja med att berätta att jag har fin besök från Gränges, lilla Denkan är här och hälsar på, vi kollar fotboll med Linda, Mia, pappa och min älskade kärlek Mattias (måste bara tillägga hur förbannat kär jag är i den människan, helt galet sjukt). Efter vinst till Uruguay blir det film tittande och därfter blir det sängen för vår del eftersom jag ska upp och jobba imorgon :) Sista dagen sen åker vi till gotland i morgon natt, vilken underbar vecka det kommer att bli!

NU BLEV DET 2-2, det är det andra och sista målet för idag (peppa peppa ta i trä) åååh nu är ilskan i full gång här i soffan. Tackförmig
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback