Pokerface.

Ikea gick gallant, vi kom hem med ett och annat. Sängarna är påväg, vi hade nämligen inte plats med dem i bilen. När vi kom hem stod Erika och väntade på tomten eftersom vi skulle hem till henne och mysa. Vi skulle ta vår långa powerwalk, men jag har knäckt till min fått på något sätt som gjorde att jag skulle vila ikväll.
Så nu sitter jag hemma hos M och väntar på att han ska bli klar så vi kan smita ner till Erika för lite kortspel och Yatzy. Tjingeling
Ikea gick gallant, vi kom hem med ett och annat. Sängarna är påväg, vi hade nämligen inte plats med dem i bilen. När vi kom hem stod Erika och väntade på tomten eftersom vi skulle hem till henne och mysa. Vi skulle ta vår långa powerwalk, men jag har knäckt till min fått på något sätt som gjorde att jag skulle vila ikväll.
Så nu sitter jag hemma hos M och väntar på att han ska bli klar så vi kan smita ner till Erika för lite kortspel och Yatzy. Tjingeling
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback