tiden rinner bara förbi.

ja, vad ska man säga? Jag har hunnit med en hel del idag, städat, varit i haninge, träffat Mia, myst med Mattias, träffat Erika, spelat kort med M & E. Det har varit en rätt skön med ändå lite stressig dag om jag ska säga det själv. Städningen var intensiv men välgjord, är mycket nöjd. Under tiden jag städa knackade det på dörren, och det visade sig vara lilla Mia, vi snackade och plockade lite lätt i mitt rum. Därefter körde jag upp Miut till tandis där hon skulle visa upp sina vita tänder. Sedan kom Erika opch vi körde iväg till haninge och fixade lite ärenden, vi mötte upp lilla Jackie och Johan. Vi körde hemmåt mot byn och sedan blev det fin middag hemma hos älsklingen. Efter maten ägde jag sönder alla på kort-spel, eller? Men klockan rann i väg och båda skulle jobba så jag den arbetslöse packade mina väskor och fick skjuts hem av pluttisen. Så nu sitter jag här och "taggar" till inför den första ensamma natten utan M på 1 vecka. Jag klarar det, men det kommer bli tomt och svårt!

Sleep tight, och Andreas, kom ihåg vad vi har sagt. Gör mig inte besviken! :)

(såhär blev mitt fina rum efter en extreme home makeover)


ja, vad ska man säga? Jag har hunnit med en hel del idag, städat, varit i haninge, träffat Mia, myst med Mattias, träffat Erika, spelat kort med M & E. Det har varit en rätt skön med ändå lite stressig dag om jag ska säga det själv. Städningen var intensiv men välgjord, är mycket nöjd. Under tiden jag städa knackade det på dörren, och det visade sig vara lilla Mia, vi snackade och plockade lite lätt i mitt rum. Därefter körde jag upp Miut till tandis där hon skulle visa upp sina vita tänder. Sedan kom Erika opch vi körde iväg till haninge och fixade lite ärenden, vi mötte upp lilla Jackie och Johan. Vi körde hemmåt mot byn och sedan blev det fin middag hemma hos älsklingen. Efter maten ägde jag sönder alla på kort-spel, eller? Men klockan rann i väg och båda skulle jobba så jag den arbetslöse packade mina väskor och fick skjuts hem av pluttisen. Så nu sitter jag här och "taggar" till inför den första ensamma natten utan M på 1 vecka. Jag klarar det, men det kommer bli tomt och svårt!

Sleep tight, och Andreas, kom ihåg vad vi har sagt. Gör mig inte besviken! :)

(såhär blev mitt fina rum efter en extreme home makeover)


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback