athlet-klubben?

kan borja med att tala om att Mia's dyra och fina Mac inte har dom svenska bokstaverna (a med en ring over, a med 2 prickar over och o med tva prickar over) hhaha.
Rubriken sager mer an tusen ord, gu vad roligt vi har haft, det blev basket pa viaskolan me hela sportklubben, sen blev det en aktur till norvik dar vi satte oss och njot av livet jag och Mialutta. Nu ligger vi i hennes sang och pratar om life. But now I have to leave my dear friend, actually my boyfriend is waiting at home so I better start walking (driving, if I have to be perfect) or he will miss me so much and after a while he will start crying me a river.
Jag skriver imorgon nar jag har en nagorlunda normal dator. ta hand om er!
kan borja med att tala om att Mia's dyra och fina Mac inte har dom svenska bokstaverna (a med en ring over, a med 2 prickar over och o med tva prickar over) hhaha.
Rubriken sager mer an tusen ord, gu vad roligt vi har haft, det blev basket pa viaskolan me hela sportklubben, sen blev det en aktur till norvik dar vi satte oss och njot av livet jag och Mialutta. Nu ligger vi i hennes sang och pratar om life. But now I have to leave my dear friend, actually my boyfriend is waiting at home so I better start walking (driving, if I have to be perfect) or he will miss me so much and after a while he will start crying me a river.
Jag skriver imorgon nar jag har en nagorlunda normal dator. ta hand om er!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback