bad girl

jaja, dålig uppdatering igen, vad ska man göra? Livet flyter på helt utmärkt. Har dock lite ångest över allt jobb som står på schemat nu framöver, men den ångesten släpper såfort man kommer dit och får sätta igång. Jag och Mattias har det helt underbart tillsammans, det är vid din sida som jag mår bra hjärtat. Inget utan dig!

Jag tänkte föna håret om ett litet tag eftersom jag ska knata iväg till jobbet runt 15.30. Jag lovar att jag hör av mig senare ikväll, om jag motförmodan inte somnar när jag kliver innanför dörrarna här hemma.

             
jaja, dålig uppdatering igen, vad ska man göra? Livet flyter på helt utmärkt. Har dock lite ångest över allt jobb som står på schemat nu framöver, men den ångesten släpper såfort man kommer dit och får sätta igång. Jag och Mattias har det helt underbart tillsammans, det är vid din sida som jag mår bra hjärtat. Inget utan dig!

Jag tänkte föna håret om ett litet tag eftersom jag ska knata iväg till jobbet runt 15.30. Jag lovar att jag hör av mig senare ikväll, om jag motförmodan inte somnar när jag kliver innanför dörrarna här hemma.

             
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback