första jobb dagen

Ja rubirken säger mer än 1000 ord och beskrivningar. Vilken kväll säger jag bara, det var intensivt, men otroligt roligt! Vi som jobbade hade så otroligt kul. Det var kassa utbildning och det säger sig självt, satt i kassen exakt hela tiden och det var skakigt men det gick riktigt bra i slutet.

Nu har jag hiunnit äta, duscha, raka benen (så solen tränger fram och ger benen lite färg, haha) och nu sitter jag här nere i köet och väntar på att Adam och Jesper ska komma, vi ska spela lite kort, snacka om livet osv, det var ju ändå igår vi sågs, så vi har en hel del att ta igen! Sen imorgon blir det solstolen och lite sådär. Tjingtjong!
Ja rubirken säger mer än 1000 ord och beskrivningar. Vilken kväll säger jag bara, det var intensivt, men otroligt roligt! Vi som jobbade hade så otroligt kul. Det var kassa utbildning och det säger sig självt, satt i kassen exakt hela tiden och det var skakigt men det gick riktigt bra i slutet.

Nu har jag hiunnit äta, duscha, raka benen (så solen tränger fram och ger benen lite färg, haha) och nu sitter jag här nere i köet och väntar på att Adam och Jesper ska komma, vi ska spela lite kort, snacka om livet osv, det var ju ändå igår vi sågs, så vi har en hel del att ta igen! Sen imorgon blir det solstolen och lite sådär. Tjingtjong!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback