sun(day)

Jahapp, då var det återigen söndag, men det spelaqr inte så stor roll längre. Sommarlovet har helt enkelt tagit över. Gårdagen b,ev riktigt lyckad, det var bröllopsfirande här hemma med massa roligt folk. Därefter kom Richard, sunkan, montis, aa hela gänget, hem till mig för att dricka lite innan vi drog vidare mot freja.

Sofia och Mattias sov hos mig inatt, och Sofia stack runt 12 för att ta sig mot haninge och mattias och jag låg kvar i sängen och bara njöt. Sen åkte mattias hem, och jag la mig ute i solstolen och fortsatte att njuta av allt.
Nu väntar jag på att mattias ska hämta mig och vi ska ut och äte lite, mysigt. Sen senare ikväll ska jag möta Mia, Linda och Nicole, mysmode - ON! tjingeling!

bild tagen av: moi!

Jahapp, då var det återigen söndag, men det spelaqr inte så stor roll längre. Sommarlovet har helt enkelt tagit över. Gårdagen b,ev riktigt lyckad, det var bröllopsfirande här hemma med massa roligt folk. Därefter kom Richard, sunkan, montis, aa hela gänget, hem till mig för att dricka lite innan vi drog vidare mot freja.

Sofia och Mattias sov hos mig inatt, och Sofia stack runt 12 för att ta sig mot haninge och mattias och jag låg kvar i sängen och bara njöt. Sen åkte mattias hem, och jag la mig ute i solstolen och fortsatte att njuta av allt.
Nu väntar jag på att mattias ska hämta mig och vi ska ut och äte lite, mysigt. Sen senare ikväll ska jag möta Mia, Linda och Nicole, mysmode - ON! tjingeling!

bild tagen av: moi!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback