This is malmö



Ja, idag har jag mycket som står på listan, men jag kan börja bakifrån. Inatt sov vi hemma hos Erika, det blev spel och film tittande, skit mysigt. Men som vanligt somnade jag först av alla, fast jag är helt övertygad om att jag bara vilade. Jag vaknade runt 10 och då var det bara för mig att åka hem eftersom jag har en hel del som bör fixas idag. Så jag ko, precis innanför dörren, och nu ska jag sätta igång med städningen i mitt rum, därefter kör alla vi till haninge för att hämta min lilla bil som varit på öagning i en evighet nu. Sen efter det blir det lite shopping, sen hem för att fixa inför fotograferingen ikväll. Jag ska nämligen fotografera en bal under kvällen. Sen måste jag hinna packa resväskan eftersom vår lilla roadtrip äntligen slår in imorgon. Mamma och pappa klör redan idag, men det funkar itne för oss. Så jag och Erika kör ner till skåne med gasen i botten och volymen på högsta. Det ska bli så kul att komma till skåne, dels för att fira plutten som tar studenten på torsdag och sen träffa nytt folk och hälsa på folk från det gamla arkivet. Som ni märker har jag en fullpackad dag, så det är bäst att jag sticker. Ha det bäst! :D

(Jag på balen för två år sedan)




Ja, idag har jag mycket som står på listan, men jag kan börja bakifrån. Inatt sov vi hemma hos Erika, det blev spel och film tittande, skit mysigt. Men som vanligt somnade jag först av alla, fast jag är helt övertygad om att jag bara vilade. Jag vaknade runt 10 och då var det bara för mig att åka hem eftersom jag har en hel del som bör fixas idag. Så jag ko, precis innanför dörren, och nu ska jag sätta igång med städningen i mitt rum, därefter kör alla vi till haninge för att hämta min lilla bil som varit på öagning i en evighet nu. Sen efter det blir det lite shopping, sen hem för att fixa inför fotograferingen ikväll. Jag ska nämligen fotografera en bal under kvällen. Sen måste jag hinna packa resväskan eftersom vår lilla roadtrip äntligen slår in imorgon. Mamma och pappa klör redan idag, men det funkar itne för oss. Så jag och Erika kör ner till skåne med gasen i botten och volymen på högsta. Det ska bli så kul att komma till skåne, dels för att fira plutten som tar studenten på torsdag och sen träffa nytt folk och hälsa på folk från det gamla arkivet. Som ni märker har jag en fullpackad dag, så det är bäst att jag sticker. Ha det bäst! :D

(Jag på balen för två år sedan)


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback