borta bäst, sverige sämst!

Då var man hemma igen efter 8 dagars sol och bad. Dubai var verkligen värt varenda krona. Vädret var kanon, hotellet var mer än kanon, sällskapet var toppen, ja allt var bara så hima perfekt enda fram tills vi kom hem till Sverige igen. Jag har aldrig längtat tillbaka till ett land så mycket som jag gör just nu. Vad har Sverige att erbjuda egentligen? Jo..massa snö och kallt, tummen ner för det.

Detta inlägg blev ganska dystert, men det är precis så jag känner mig just nu. Tack mamma, pappa och Mattias för att ni gjorde resan till den bästa.

Tack och hej!
Då var man hemma igen efter 8 dagars sol och bad. Dubai var verkligen värt varenda krona. Vädret var kanon, hotellet var mer än kanon, sällskapet var toppen, ja allt var bara så hima perfekt enda fram tills vi kom hem till Sverige igen. Jag har aldrig längtat tillbaka till ett land så mycket som jag gör just nu. Vad har Sverige att erbjuda egentligen? Jo..massa snö och kallt, tummen ner för det.

Detta inlägg blev ganska dystert, men det är precis så jag känner mig just nu. Tack mamma, pappa och Mattias för att ni gjorde resan till den bästa.

Tack och hej!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Anonym:

Haha tack hjärtat, det lär behövas :D

2010-03-07 | 10:50:34
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/
Johanna:

Vad skönt ni verkade ha det! Jag längtar också till sol och värme! Hare bäst! Kram <33

2010-03-07 | 18:16:32
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/
Rebecca:

HA-HA jag funderar nästan på om jag ska köpa en sådan dress att pallra mig till skolan med ;D

- Hehe nej det är sant, men det är inte långt av terminen kvar ;)

2010-03-13 | 13:07:35
Bloggadress: http://rebeccaandren.webblogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback