HELG

Jadå var det äntligen helg :) jag och erika möttes upp när vi hade slutat för att bege oss mot ica för att stor handla till nifen inför helgen..och vi kan lova att det blev en hel del.hhaha! Sen åkte vi till nifen för att lasta ur allt och fixa och trixa. Nu är vi äntligen hemma, vi ska alldeles straxt fixa en tidig middag eftersom alla kommer hit på besök ikväll! :D ska bli jätte kul att träffa alla igen! Kanske hör av mig lite senare. Men om jag inte gör det så får ni ha det så bra!! :)

Jadå var det äntligen helg :) jag och erika möttes upp när vi hade slutat för att bege oss mot ica för att stor handla till nifen inför helgen..och vi kan lova att det blev en hel del.hhaha! Sen åkte vi till nifen för att lasta ur allt och fixa och trixa. Nu är vi äntligen hemma, vi ska alldeles straxt fixa en tidig middag eftersom alla kommer hit på besök ikväll! :D ska bli jätte kul att träffa alla igen! Kanske hör av mig lite senare. Men om jag inte gör det så får ni ha det så bra!! :)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback