idag är jag stark

Efter all gråtande i dagarna, så frågade jag mig själv igår: vad lönar det sig att bara sörja istället för att slänga allt bakom sig och börja om på nytt? Det är svårare gjort än sagt, och jag försöker verkligen. Just nu känns allt väldigt väldigt tungt, men som alla andra säger, det här kommer bli jätte bra, men det kommer ta lite tid. Och jag vill att den tiden bara rullar på, för så låg som jag är just nu, tror jag aldrig att man kan komma i närheten av igen (hoppas inte det iallafall) Men nu ska jag försöka lägga lite positivt in i det hela också, som Alex sa - det enda som är lite positivt nu är att djurgården spöade skiten ur brynäs för någon dag sedan, haha! Och snart åker jag och mamma här ifrån för att fixa lite inne i stan.

Vi hörs lite senare...

Efter all gråtande i dagarna, så frågade jag mig själv igår: vad lönar det sig att bara sörja istället för att slänga allt bakom sig och börja om på nytt? Det är svårare gjort än sagt, och jag försöker verkligen. Just nu känns allt väldigt väldigt tungt, men som alla andra säger, det här kommer bli jätte bra, men det kommer ta lite tid. Och jag vill att den tiden bara rullar på, för så låg som jag är just nu, tror jag aldrig att man kan komma i närheten av igen (hoppas inte det iallafall) Men nu ska jag försöka lägga lite positivt in i det hela också, som Alex sa - det enda som är lite positivt nu är att djurgården spöade skiten ur brynäs för någon dag sedan, haha! Och snart åker jag och mamma här ifrån för att fixa lite inne i stan.

Vi hörs lite senare...

Follow on Bloglovin
Kommentarer
louise:

gumman jag är stolt över dig det kommer som sagt att lösa sig men det kommer att ta tid att komma tillbaka till det "vanliga" eller vad man ska säga, jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag önskar jag kunde göra någonting, men endast tiden kan visa! Du är värd det absolut bästa.. PS: Var stark di klarar det!! :) <3<3<3

2010-03-24 | 10:43:00
Bloggadress: http://louiselundiin.blogg.se/
maria wänelöf:

tänker på dig förstår att det är så tungt just nu. Låt tiden läka såret. Å låt ingen ta ifrån dig att du är värd att må bäst. kram maria

2010-03-24 | 11:36:39
lindyhs:

det gillar vi! <3

2010-03-24 | 12:03:27
Bloggadress: http://lindyhsa.blogg.se/
Farid:

Va stark, Lisa!

Efter varje uppförsbacke kommer en nedförsbacke, så oroa dig inte;) STAY STRONG!!

2010-03-29 | 21:05:42


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback