jobb

Efter 3 timmars sömn var larmet en stor besvikelse i morse, vi trodde inte ens att vi hade somnat. Vi slet oss upp ur sängen för att ta en hundpromenad efter det slängde vi oss i bilen, åkte för att hämta Filips plånbok och släppa av Linda. Vi kom upp till jobbet och stod där i 12 timmar, haha känns duktigt i benen...Men som tur var dök Adam, Jeppe, Garp, Linda, Nathalie och Carimo upp :D Nu ska jag slänga mig in i duschen och efter tänkte vi sova så vi orkar upp till skolan imorgon. Nu ringer lille adam, tjingeling :)

Efter 3 timmars sömn var larmet en stor besvikelse i morse, vi trodde inte ens att vi hade somnat. Vi slet oss upp ur sängen för att ta en hundpromenad efter det slängde vi oss i bilen, åkte för att hämta Filips plånbok och släppa av Linda. Vi kom upp till jobbet och stod där i 12 timmar, haha känns duktigt i benen...Men som tur var dök Adam, Jeppe, Garp, Linda, Nathalie och Carimo upp :D Nu ska jag slänga mig in i duschen och efter tänkte vi sova så vi orkar upp till skolan imorgon. Nu ringer lille adam, tjingeling :)

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Nati:

tack för en jätte jätte trevlig kväll lisa! :)<3

2010-03-29 | 14:35:22


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback