10 05 05


Samhällskunskap B lektion nu då. Vad ska man mer säga än det? Själva ämnet säger ganska mycket i sig. Det är inte bara jag som känner såhär för detta älskade ämne. Även fast man går samhällsprogrogramet så är samhällslektionerna de lektioner som man längtar minst till på hela veckan. Men jag ska vara glad över att man bara läser samhällskunskap a & b kursen, och slipper c kursen, tjoho!

Dagens planer: Skola till 13.40, sen köra iväg Alexander och Niklas till kvarnis där de blir match. Sen blir det snabbt hem, hämta mamma och Erika för att bege oss till Synsam, Specsavers och Ohlsons optik för att leta reda på ett par nya snygga glasögon till moi! Därefter ska man fortsätta mot Kicks där jag ska köpa en chokladbrun hår-färg som ska appliceras senare ikväll av Erika. Så idag kan man säga att det blir som en liten extreme makeover på mig själv, det ska bli spännande. Nu ska jag ta ett djups andetag och fortsätta leta fakta om mitt Eu land som jag ska representera på EU-topp mötet. Ha en trevlig dag


Samhällskunskap B lektion nu då. Vad ska man mer säga än det? Själva ämnet säger ganska mycket i sig. Det är inte bara jag som känner såhär för detta älskade ämne. Även fast man går samhällsprogrogramet så är samhällslektionerna de lektioner som man längtar minst till på hela veckan. Men jag ska vara glad över att man bara läser samhällskunskap a & b kursen, och slipper c kursen, tjoho!

Dagens planer: Skola till 13.40, sen köra iväg Alexander och Niklas till kvarnis där de blir match. Sen blir det snabbt hem, hämta mamma och Erika för att bege oss till Synsam, Specsavers och Ohlsons optik för att leta reda på ett par nya snygga glasögon till moi! Därefter ska man fortsätta mot Kicks där jag ska köpa en chokladbrun hår-färg som ska appliceras senare ikväll av Erika. Så idag kan man säga att det blir som en liten extreme makeover på mig själv, det ska bli spännande. Nu ska jag ta ett djups andetag och fortsätta leta fakta om mitt Eu land som jag ska representera på EU-topp mötet. Ha en trevlig dag

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Ebba ♥:

Sv: hur menar du med att flytta bloggen?

jag har inte flyttat min blogg bara designen :)

2010-05-05 | 14:41:37
Bloggadress: http://ebbadelin.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback