Dagen

Jaa, idag har jag varit i skolan och äntligen har jag fått träffa mina älskade bästa vänner "the Rebeccas" och vi hade en hel del att prata om helgens bravader! Sen efter skolan körde Adolf ner oss till xoop för att vi skulle jobba för allra första gången och det gick kanon, 6 timmar med en lååång lååång intruduktion om ALLT! och redan på onsdag börjar jag jobba i kassan, spännande, och kläderna satt inte heller speciellt fel. Kanon, äntligen rullar pengar in i plånboken. Aja, efter coop körde och jag Erika hem till adam för att prata lite om allt möjligt, och nu har både jag och erika duschat och kryppt ner i sängen. Imorgon har jag sovmorgon till 12.35, men ändå ska jag följa med Erika till skolan 8.15, wierd? Aja sovgott!

      

Jaa, idag har jag varit i skolan och äntligen har jag fått träffa mina älskade bästa vänner "the Rebeccas" och vi hade en hel del att prata om helgens bravader! Sen efter skolan körde Adolf ner oss till xoop för att vi skulle jobba för allra första gången och det gick kanon, 6 timmar med en lååång lååång intruduktion om ALLT! och redan på onsdag börjar jag jobba i kassan, spännande, och kläderna satt inte heller speciellt fel. Kanon, äntligen rullar pengar in i plånboken. Aja, efter coop körde och jag Erika hem till adam för att prata lite om allt möjligt, och nu har både jag och erika duschat och kryppt ner i sängen. Imorgon har jag sovmorgon till 12.35, men ändå ska jag följa med Erika till skolan 8.15, wierd? Aja sovgott!

      

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback