för övrigt..

...har jag varit med mina brudar idag, jag slutade 10.30 efter nationella i matte b, då körde jag och mattias till ica, hyrde film och åkte hem och mös framför tv:n sen tog vi hundarna på en promis och sen körde jag hem honom, och hämtade lilla Sanne vid skolan, och då bar det av mot Lisö för att möta upp Jennifer, Nickie, Natha, Sebba och Adde, där dom låg och solade och bada, det såg väldigt underbart ut (förutom badandet)
Sen körde jag, Sanne och Natha hem mot storstan, vi släppe av Natha sen bar det av hem mot Sanne där vi satt och prata. Nu ligger Erika nerbäddad i min säng och kollar DHW, sen ska vi kolla på film. 'Vi hörs imorgon.

...har jag varit med mina brudar idag, jag slutade 10.30 efter nationella i matte b, då körde jag och mattias till ica, hyrde film och åkte hem och mös framför tv:n sen tog vi hundarna på en promis och sen körde jag hem honom, och hämtade lilla Sanne vid skolan, och då bar det av mot Lisö för att möta upp Jennifer, Nickie, Natha, Sebba och Adde, där dom låg och solade och bada, det såg väldigt underbart ut (förutom badandet)
Sen körde jag, Sanne och Natha hem mot storstan, vi släppe av Natha sen bar det av hem mot Sanne där vi satt och prata. Nu ligger Erika nerbäddad i min säng och kollar DHW, sen ska vi kolla på film. 'Vi hörs imorgon.

Follow on Bloglovin
Kommentarer
Matte:

Världens coolaste jycke!!

2010-05-18 | 21:23:20
Mamma:

En sån fin bild på vår tokhund Ville. Har du limmat fast honom? Annars fattar jag inte att han ligger så still!! Hahaha. Du e duktig du, Lisa.

2010-05-18 | 21:35:11


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback