härlig dag

Idag har vi varit på "the studio" och fotoat oss, det var jätte trevlig men otroligt j*vla dyrt, haha! En bild för 400 :-, det är nästan pinsamt dyrt. Jag tänker inte skriva långt eftersom jag och Mattias tänkte lägga oss nu, det blir brors säng ikväll eftersom älsklingen hostar som aldrig förr, så jag ska pussa lite på honom sen kila upp på vinden, haha! Sleep tight

Idag har vi varit på "the studio" och fotoat oss, det var jätte trevlig men otroligt j*vla dyrt, haha! En bild för 400 :-, det är nästan pinsamt dyrt. Jag tänker inte skriva långt eftersom jag och Mattias tänkte lägga oss nu, det blir brors säng ikväll eftersom älsklingen hostar som aldrig förr, så jag ska pussa lite på honom sen kila upp på vinden, haha! Sleep tight

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback