I´m so in to you

Då var måndagen avklarad, utan några helst problem! Skolan tog över itden fram tills 14.30 då jag hoppade in i bilen och körde mot Coop där min andra interljuv skulle hållas idag klockan 15.00. Både gårdagen och dagens interljuv gick helt gallant! Jag är jätte nöjd med det jag framstod med och jag håller verkligen tummarna för att jobbet ska bli mitt. Jag körde precis iväg Mattias till hockey träningen, och jag har precis ätit hem gjorde Piroger som Annette lagade, det var alla tiders! Jag ska snart åka tillbaka och hämta Mattias efter hans träning. Därefter blir det lång promis med Erika! Så har och kommer min dag se ut!

Då var måndagen avklarad, utan några helst problem! Skolan tog över itden fram tills 14.30 då jag hoppade in i bilen och körde mot Coop där min andra interljuv skulle hållas idag klockan 15.00. Både gårdagen och dagens interljuv gick helt gallant! Jag är jätte nöjd med det jag framstod med och jag håller verkligen tummarna för att jobbet ska bli mitt. Jag körde precis iväg Mattias till hockey träningen, och jag har precis ätit hem gjorde Piroger som Annette lagade, det var alla tiders! Jag ska snart åka tillbaka och hämta Mattias efter hans träning. Därefter blir det lång promis med Erika! Så har och kommer min dag se ut!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback