long long time ago

Det har helt enkelt varit fullt upp runt omkring mitt liv just nu!
Helgen har bestått av att ha träffat Jennifier, Sanne, Nickie, Erika, Mattias, Elin, familjen osv (kortfattat sagt)
Jag tänker bara skriva ett kort inlägg..Jag, Mattias och Erika kom precis hem från bion "en galen natt"..Men nu hinner jag inte skriva mer, jag kommer skriva massa nu i veckan, Mattias skriker nämligen på mig att jag ska komma och kolla ballar av stål, och det gör jag mer än gärna.

PS: jag har världens finaste vänner



Det har helt enkelt varit fullt upp runt omkring mitt liv just nu!
Helgen har bestått av att ha träffat Jennifier, Sanne, Nickie, Erika, Mattias, Elin, familjen osv (kortfattat sagt)
Jag tänker bara skriva ett kort inlägg..Jag, Mattias och Erika kom precis hem från bion "en galen natt"..Men nu hinner jag inte skriva mer, jag kommer skriva massa nu i veckan, Mattias skriker nämligen på mig att jag ska komma och kolla ballar av stål, och det gör jag mer än gärna.

PS: jag har världens finaste vänner



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback