vilken underbar låt!!



Jag sitter och pluggar järnet för tillfället. Jag har skrivit 5 A4 sidor om Industralismen. Det går jätte bra och det är sjukt intressant, så jag njuter av själva känlsan av att jag förmodligen når MVG i historia B! Min kära bror kom precis innanför dörren och gav mig en mysig kram och berätta att han har hittat en låt som precis är i min smak, och ja, vad ska jag mer säga än att jag håller med honom totalt. Vilken underbar låt! Njut säger jag bara!

           
           
                                                                           (bilder tagna i somras)


Jag sitter och pluggar järnet för tillfället. Jag har skrivit 5 A4 sidor om Industralismen. Det går jätte bra och det är sjukt intressant, så jag njuter av själva känlsan av att jag förmodligen når MVG i historia B! Min kära bror kom precis innanför dörren och gav mig en mysig kram och berätta att han har hittat en låt som precis är i min smak, och ja, vad ska jag mer säga än att jag håller med honom totalt. Vilken underbar låt! Njut säger jag bara!

           
           
                                                                           (bilder tagna i somras)
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

ÄÄÄÄÄLSKAR LÅTEN!!! :O Titel? (a)<3

2010-05-06 | 19:36:05
Bloggadress: http://rebeccablick.blogg.se/
Rebecca:

Åh fyfan vad bra låt!

2010-05-06 | 20:19:40
Bloggadress: http://reb-ka.devote.se
Anonym:

Hej, hur gör du för att inte själva "videon" skall synas när du lägger upp låten? :)

2010-05-08 | 14:45:49


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback