WHY?

Jag förstår inte varför jag aldrig kan bli frisk (?) inte bara det...jag har smittat exakt alla i min omgivning. Jag tror inte någon förstår hur jobbigt detta är, har nu varit sjuk i 9 veckor, och det börjar bli riktigt uttjatande. Vill bara bli frisk så jag kan sätta igång med träningen, satsa allt på skolan och framförallt bara veta att man är frisk!
Jag förstår inte varför jag aldrig kan bli frisk (?) inte bara det...jag har smittat exakt alla i min omgivning. Jag tror inte någon förstår hur jobbigt detta är, har nu varit sjuk i 9 veckor, och det börjar bli riktigt uttjatande. Vill bara bli frisk så jag kan sätta igång med träningen, satsa allt på skolan och framförallt bara veta att man är frisk!
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Johanna:

Vad jobbigt ! :( <3

2010-05-09 | 21:04:04
Bloggadress: http://johannafyra.blogg.se/


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback