101124

Skolan var seg, som vanligt, trots att vi slutade 11.00.  Satt även kvar i skolan till kl 14.00 för att plugga lite, men haha det blev inte så mycket gjort om jag säger så. Men Carro fick massa gjort, duktiga du! Efter skolan åkte jag hem och bara njöt av att få vara hemma, sen blev det middag med familjen (händer inte så ofta längre). Efter det åkte jag hem till Tobbe och kollade lite tv och snackade. Men eftersom jag inte sovit ordentligt på flera nätter somnade jag en liten stund och sen beslöt jag mig för att köra hem och sova vidare. Men ändå hamnar jag här framför...hm, det ska ske en förändring, bör sova 10 timmar per natt i cirka 2 år för att få tillbaka min sömn, haha.

Imorgon ska jag köpa nytt mobil abonemang för comviq håller inte längre, kostar för mycket för mig. För ingen i min omgivning har comviq längre (vissa har, men absolut inte många). Då får jag fint sällskap också, Tessan hänger med mig, det blir bäst då, för då slipper dom lura på mig massa annat för då har jag Tessan som kan sätta stopp för både mig och säljaren.

SOVGOTT
Skolan var seg, som vanligt, trots att vi slutade 11.00.  Satt även kvar i skolan till kl 14.00 för att plugga lite, men haha det blev inte så mycket gjort om jag säger så. Men Carro fick massa gjort, duktiga du! Efter skolan åkte jag hem och bara njöt av att få vara hemma, sen blev det middag med familjen (händer inte så ofta längre). Efter det åkte jag hem till Tobbe och kollade lite tv och snackade. Men eftersom jag inte sovit ordentligt på flera nätter somnade jag en liten stund och sen beslöt jag mig för att köra hem och sova vidare. Men ändå hamnar jag här framför...hm, det ska ske en förändring, bör sova 10 timmar per natt i cirka 2 år för att få tillbaka min sömn, haha.

Imorgon ska jag köpa nytt mobil abonemang för comviq håller inte längre, kostar för mycket för mig. För ingen i min omgivning har comviq längre (vissa har, men absolut inte många). Då får jag fint sällskap också, Tessan hänger med mig, det blir bäst då, för då slipper dom lura på mig massa annat för då har jag Tessan som kan sätta stopp för både mig och säljaren.

SOVGOTT
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback