7 days



Idag är den endast sju hela dagar kvar tills tatueringen är på plats. 11/11-10 kl 10.00 gäller det, haha. Och jag vet att mamma och pappa är jätte besvikna på mig och dom tycker absolut att det är det äckligaste och vidrigaste jag kan göra, men jag har bestämt mig för ett bra tag sen och jag håller mitt ord. Och en sak är säker: jag kommer vara precis samma person som innan jag tatuera mig.

Gårdagen gick åt till att sova bort hela dagen som vanligt, vaknade straxt efter 13.30 och då var det bara att kliva upp. Sen fick jag ett samtal från en bakfull Tobias som var sjukt sugen på pizza, så Isabelle och jag offrade oss att åka med och slänga i oss pizza, haha. Därefter promenerade jag hem och chillade här hemma. Senare på kvällen kom Nicolsan hit och sen hämtade Andreas och Sandro oss här hemma för att åka upp och titta b-laget, Efter matchen åkte vi alla hem till mig och jag kan bara säga såhär: jag och Nicole stor piskade dem i kortspel. haha, det blev stor torsk för er grabbar, och då vet ni vad som gällde - klippa ert hår hus vi ville. Men så knackig som man är blev Sandro´s hår sjukt bra, haha. Men Andreas ville raka sigoch jag hitta inte rakapparaten så det fick vänta! Men jag är stolt över mig själv ovh mitt mästerverk på Sandro, haha. Sen runt 11 åkte vi alla hem till Marcus för att prata lite med honom, sen körde jag hem Nicole och åkte sedan hem. Jag hade precis lagt mig i sängen och då får jag ett samtal från Jonah "är du sugen på en roadtrip till Västerhaninge, det går inga tåg" haha  snälla får jag, får jag verkligen köra till Västerhaninge klockan 01.00 på torsdag morgon. Nej men det är min baby, och han gör jag vad som helst för, så jag hoppade in i bilen och var i vh på cirka 15 min. Vi hade en heeel del att prata om så resan var väldigt lyckad måste jag säga

Idag ska jag plugga lite, sen ska jag gå ut och gå en powerwalk (om mina fötter håller, har såna fruktansvärda skavsår) Sen ikväll blir det hockey och mys här hemma med mysigt folk. Gillar´t.



Idag är den endast sju hela dagar kvar tills tatueringen är på plats. 11/11-10 kl 10.00 gäller det, haha. Och jag vet att mamma och pappa är jätte besvikna på mig och dom tycker absolut att det är det äckligaste och vidrigaste jag kan göra, men jag har bestämt mig för ett bra tag sen och jag håller mitt ord. Och en sak är säker: jag kommer vara precis samma person som innan jag tatuera mig.

Gårdagen gick åt till att sova bort hela dagen som vanligt, vaknade straxt efter 13.30 och då var det bara att kliva upp. Sen fick jag ett samtal från en bakfull Tobias som var sjukt sugen på pizza, så Isabelle och jag offrade oss att åka med och slänga i oss pizza, haha. Därefter promenerade jag hem och chillade här hemma. Senare på kvällen kom Nicolsan hit och sen hämtade Andreas och Sandro oss här hemma för att åka upp och titta b-laget, Efter matchen åkte vi alla hem till mig och jag kan bara säga såhär: jag och Nicole stor piskade dem i kortspel. haha, det blev stor torsk för er grabbar, och då vet ni vad som gällde - klippa ert hår hus vi ville. Men så knackig som man är blev Sandro´s hår sjukt bra, haha. Men Andreas ville raka sigoch jag hitta inte rakapparaten så det fick vänta! Men jag är stolt över mig själv ovh mitt mästerverk på Sandro, haha. Sen runt 11 åkte vi alla hem till Marcus för att prata lite med honom, sen körde jag hem Nicole och åkte sedan hem. Jag hade precis lagt mig i sängen och då får jag ett samtal från Jonah "är du sugen på en roadtrip till Västerhaninge, det går inga tåg" haha  snälla får jag, får jag verkligen köra till Västerhaninge klockan 01.00 på torsdag morgon. Nej men det är min baby, och han gör jag vad som helst för, så jag hoppade in i bilen och var i vh på cirka 15 min. Vi hade en heeel del att prata om så resan var väldigt lyckad måste jag säga

Idag ska jag plugga lite, sen ska jag gå ut och gå en powerwalk (om mina fötter håller, har såna fruktansvärda skavsår) Sen ikväll blir det hockey och mys här hemma med mysigt folk. Gillar´t.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback