CHECK

Då var tatueringen på plats, och jag är såååå nöjd. Ska fixa en bild lite senare, sitter fortfarande i skolan och har lektion med världens finaste lärare och klass...Vi har precis haft lite fika med media klassen och nu ska vi snart gå hem, så effektiva är vi idag. Efter skolan blir det att åka hem till mig där Anton väntar på mig. Jag ska ta över nifens hemsida så han ska hjälpa mig lite. Sen ikväll ska jag och Lisa kanske in och kolla lite bio, men vi får se hur planerna blir.
Då var tatueringen på plats, och jag är såååå nöjd. Ska fixa en bild lite senare, sitter fortfarande i skolan och har lektion med världens finaste lärare och klass...Vi har precis haft lite fika med media klassen och nu ska vi snart gå hem, så effektiva är vi idag. Efter skolan blir det att åka hem till mig där Anton väntar på mig. Jag ska ta över nifens hemsida så han ska hjälpa mig lite. Sen ikväll ska jag och Lisa kanske in och kolla lite bio, men vi får se hur planerna blir.
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback