Lisa Depp

Usch, ännu en dag som man helst skulle vilja hoppa över. Allt runt omkring mig är allmänt jobbigt. Jag vill bara gräva en grop och krypa ner där och stanna där ett år ungefär. Klumpen sitter i halsen och jag vill bara spola fram tiden så allt ska försvinna. Jag säger som JB: I will never say never, no no. I will fight till forever, to make it right. Whenever you knock me down, I will not stay on the ground. Folk i min omgivning vet att jag är en stark människa, men även jag har en gräns och jag har nog mött den nu. Men imorgon är en ny vecka med nya tag och möjligheten och jag hoppas att den här veckan ger mig vad jag vill ha. Men nu ska jag inte deppa mer för garp fick mig på strålande humör om jag ska säga så.

Nu ligger jag iallafall i sängen och gäspar som en liten gris. Ska snart stänga ner för inatt fick jag inte alls mycket sömn. Imorgon är det skola sen stan med mammsen, sen får jag se vad som händer! Ha det
Usch, ännu en dag som man helst skulle vilja hoppa över. Allt runt omkring mig är allmänt jobbigt. Jag vill bara gräva en grop och krypa ner där och stanna där ett år ungefär. Klumpen sitter i halsen och jag vill bara spola fram tiden så allt ska försvinna. Jag säger som JB: I will never say never, no no. I will fight till forever, to make it right. Whenever you knock me down, I will not stay on the ground. Folk i min omgivning vet att jag är en stark människa, men även jag har en gräns och jag har nog mött den nu. Men imorgon är en ny vecka med nya tag och möjligheten och jag hoppas att den här veckan ger mig vad jag vill ha. Men nu ska jag inte deppa mer för garp fick mig på strålande humör om jag ska säga så.

Nu ligger jag iallafall i sängen och gäspar som en liten gris. Ska snart stänga ner för inatt fick jag inte alls mycket sömn. Imorgon är det skola sen stan med mammsen, sen får jag se vad som händer! Ha det
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback