Det man inte ka få, det vill man ha

Efter att ha krigat ute i ovädret hoppade jag in i bilen och körde iväg till Tessan...Vi snackade från att jag kom dit tills jag gick hem 3 timmar senare, men där emellan fick vi in lite tv tittande och sådär. Vi bestämde oss även för att åka till stan imorgon för att försöka hitta en jacka till henne. Så hem efter skolan för att ta hundarna, och sen åka till stan när någon har kommit hem så hundarna inte ligger själva!

Och efter att ha varit hos tessan idag började tankarna verkligen sprida sig runt i huvudet. När jag kom hem började jag med att sammanfatta allt som vi pratade om där, sen började allt tänkande sätta fart. Det var inte förens då det slog mig att: det man inte kan få, det vill man ha. Och så är det verkligen och det är allt från killar, prylar, lärare ja allt..Och just nu är jag inne i den perioden...Säger inte så mycket mer, och ni behöver inte göra en djupdykning i det jag skrivet utan ta det med en nypa salt...

Dagens citat från en viss person: "jag har inte sagt det till så många, så snälla berätta inte det för någon"
Efter att ha krigat ute i ovädret hoppade jag in i bilen och körde iväg till Tessan...Vi snackade från att jag kom dit tills jag gick hem 3 timmar senare, men där emellan fick vi in lite tv tittande och sådär. Vi bestämde oss även för att åka till stan imorgon för att försöka hitta en jacka till henne. Så hem efter skolan för att ta hundarna, och sen åka till stan när någon har kommit hem så hundarna inte ligger själva!

Och efter att ha varit hos tessan idag började tankarna verkligen sprida sig runt i huvudet. När jag kom hem började jag med att sammanfatta allt som vi pratade om där, sen började allt tänkande sätta fart. Det var inte förens då det slog mig att: det man inte kan få, det vill man ha. Och så är det verkligen och det är allt från killar, prylar, lärare ja allt..Och just nu är jag inne i den perioden...Säger inte så mycket mer, och ni behöver inte göra en djupdykning i det jag skrivet utan ta det med en nypa salt...

Dagens citat från en viss person: "jag har inte sagt det till så många, så snälla berätta inte det för någon"
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback