Driving me crazy



måndag, hm...blandade känslor kan man säga. Känns sjukt tråkigt att vara tillbaka i skolan, men samtidigt känns det skönt eftersom då närmar man sig studenten, tatuering och nästa lov. Idag har jag även anmält mig ledig på torsdag mellan 9.25- tills nästa lektion eftersom jag ska vara där kl 10.00...Tja, jag sover sämst på nätterna för jag är så nervös över känslan. Men jag får gå in med inställningen: det är väl ingen som har dött av det än så länge, eller kommer jag bli den första (?)

Idag ska jag hem och arbeta med projektarbete och foto. Sen får vi se om vi åker till tumba och tittar hockey, det beror helt och hållet på om jag är klar med all skola..Just nu vill jag vara lika cool som Tessan, hon har tagit studenten och flyttat hemifrån. Men min tid kommer också får jag väll hoppas. ÄR SJUKT SKOLTRÖTT NU.



måndag, hm...blandade känslor kan man säga. Känns sjukt tråkigt att vara tillbaka i skolan, men samtidigt känns det skönt eftersom då närmar man sig studenten, tatuering och nästa lov. Idag har jag även anmält mig ledig på torsdag mellan 9.25- tills nästa lektion eftersom jag ska vara där kl 10.00...Tja, jag sover sämst på nätterna för jag är så nervös över känslan. Men jag får gå in med inställningen: det är väl ingen som har dött av det än så länge, eller kommer jag bli den första (?)

Idag ska jag hem och arbeta med projektarbete och foto. Sen får vi se om vi åker till tumba och tittar hockey, det beror helt och hållet på om jag är klar med all skola..Just nu vill jag vara lika cool som Tessan, hon har tagit studenten och flyttat hemifrån. Men min tid kommer också får jag väll hoppas. ÄR SJUKT SKOLTRÖTT NU.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback