Hand i hand med dig

...då mår jag bra, Tessan och jag fick återigen en mysig dag. Jag hämtade henne efter jobbet, vi åkte hem till henne, lämnade bilen hos mamma, sen gick vi till pendeln. Väl framme i stan hade T inställningen att: jag kommer aldrig hitta en jacka idag, men jag man kan iallafall kika liksom. Vi gick in på g-star det första vi gjorde och då hitta T en uuuuursnygg jacka som var korallblå, men hon var inte 100 om hon skulle köpa den så vi gick vidare till NK där vi gick in i nästa butik, hon blev kär i nästa jacka, men den här var svart och liite dyrare. Men äsch: varför köper man inte båda två för? Så drog kortet på Nk, sen drog vi tillbaka till g-star där hon drog kortet igen. Så påväg hem lite fattigare men 2 jackor rikare. Det var en glad tessan som satt på tåget iallafall. När vi kom hem fixade vi lite middag och sen slog vi oss ner i soffan för att kolla PH och sen 24 timmar.

Och nu kom jag precis hem, ska snart duscha, sen lägga mig i sängen och plugga lite. Låter inte sådär kanon kul, men det behövs helt enkelt. Sen ska jag dygna eftersom jag lär ju inte sova speciellt mycket inatt, jag är så himla nervöööööööööööööööös. Det går inte ens att beskriva, haha. Det värsta av allt är att jag vet inte alls hur det kommer kännas, det är nog det jag orar mig själv, har hört såna skröner om allt, jag drömmer om det varje natt så jag går in med inställningen: det kommer göra sååå ont. För då kan det inte bli värre...Annars imorgon då, jag ska till skolan, sen ska jag hem och möta Anton för att fixa lite grejer. Nu kallar duschen. Hejdå

                          
...då mår jag bra, Tessan och jag fick återigen en mysig dag. Jag hämtade henne efter jobbet, vi åkte hem till henne, lämnade bilen hos mamma, sen gick vi till pendeln. Väl framme i stan hade T inställningen att: jag kommer aldrig hitta en jacka idag, men jag man kan iallafall kika liksom. Vi gick in på g-star det första vi gjorde och då hitta T en uuuuursnygg jacka som var korallblå, men hon var inte 100 om hon skulle köpa den så vi gick vidare till NK där vi gick in i nästa butik, hon blev kär i nästa jacka, men den här var svart och liite dyrare. Men äsch: varför köper man inte båda två för? Så drog kortet på Nk, sen drog vi tillbaka till g-star där hon drog kortet igen. Så påväg hem lite fattigare men 2 jackor rikare. Det var en glad tessan som satt på tåget iallafall. När vi kom hem fixade vi lite middag och sen slog vi oss ner i soffan för att kolla PH och sen 24 timmar.

Och nu kom jag precis hem, ska snart duscha, sen lägga mig i sängen och plugga lite. Låter inte sådär kanon kul, men det behövs helt enkelt. Sen ska jag dygna eftersom jag lär ju inte sova speciellt mycket inatt, jag är så himla nervöööööööööööööööös. Det går inte ens att beskriva, haha. Det värsta av allt är att jag vet inte alls hur det kommer kännas, det är nog det jag orar mig själv, har hört såna skröner om allt, jag drömmer om det varje natt så jag går in med inställningen: det kommer göra sååå ont. För då kan det inte bli värre...Annars imorgon då, jag ska till skolan, sen ska jag hem och möta Anton för att fixa lite grejer. Nu kallar duschen. Hejdå

                          
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback