Helgen är uppskattad



Den här veckan har gått så sakta, men ändå fort (?) Idag hände det inget speciellt utan vi börja 9.40 och sluta 12.30 så mer än så var det inte. Jah gick och hämta bilen hos mamma, sen åkte jag hem hit. Nu sitter jag med 12 filtar runt mig och mjukisar och tjocka sockor, jag håller på att frysa ihjäl tror jag, jag kanske börjar bli sjuk för det här är inte normalt.

Nu ska jag iallafall rycka upp mig för att gå ut och dammsuga hela bilen eftersom det låg massa skit och smutts i den. Sen ikväll blir det hockey och sen mys med Tessan.




Den här veckan har gått så sakta, men ändå fort (?) Idag hände det inget speciellt utan vi börja 9.40 och sluta 12.30 så mer än så var det inte. Jah gick och hämta bilen hos mamma, sen åkte jag hem hit. Nu sitter jag med 12 filtar runt mig och mjukisar och tjocka sockor, jag håller på att frysa ihjäl tror jag, jag kanske börjar bli sjuk för det här är inte normalt.

Nu ska jag iallafall rycka upp mig för att gå ut och dammsuga hela bilen eftersom det låg massa skit och smutts i den. Sen ikväll blir det hockey och sen mys med Tessan.


Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback