Heron City

Nu har jag precis varit ute och gått en runda och jag kan inte ens beskriva hur lycklig jag är över min tatuering. Varje gång jag tittar på den får det mig att fundera på hur sant det verkligen är.

Iallafall, jag kan inte gå runt med ett leende på läpparna för tillfället. Mamma berätta precis att mormor åkt in till sjukhus igen, och det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång. Den här gången vet dom inte hundra vad det är, för när hon kom dit trodde dom att det var en hjärnblödning, men resultaten visa att det inte var det så nu tror dom att det är en propp i härnan eller en tumör i hjärnan och det gör ont i hela oss för tillfället. Det jobbiga är att bara gå runt och vänta på samtalet för att veta vad det är. Men jag vill inte skriva mer för jag vill gå ner till mamma och hålla henne sällskap. Vi hörs inatt för jag ska åka iväg med dom finaste och äta middag och kolla bio för att få rensa tankarna lite. Känns tufft att lämna mamma, men johan är hemma och tar hand om henne.

Jag älskar er

Nu har jag precis varit ute och gått en runda och jag kan inte ens beskriva hur lycklig jag är över min tatuering. Varje gång jag tittar på den får det mig att fundera på hur sant det verkligen är.

Iallafall, jag kan inte gå runt med ett leende på läpparna för tillfället. Mamma berätta precis att mormor åkt in till sjukhus igen, och det blir bara jobbigare och jobbigare för varje gång. Den här gången vet dom inte hundra vad det är, för när hon kom dit trodde dom att det var en hjärnblödning, men resultaten visa att det inte var det så nu tror dom att det är en propp i härnan eller en tumör i hjärnan och det gör ont i hela oss för tillfället. Det jobbiga är att bara gå runt och vänta på samtalet för att veta vad det är. Men jag vill inte skriva mer för jag vill gå ner till mamma och hålla henne sällskap. Vi hörs inatt för jag ska åka iväg med dom finaste och äta middag och kolla bio för att få rensa tankarna lite. Känns tufft att lämna mamma, men johan är hemma och tar hand om henne.

Jag älskar er

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback