Home sweet home

jaja, jag vet. Jag slutade kl 12.45 och jag stannade kvar i skolan till 15.35. Haha, men tro inte att jag satt och plugga för det gjorde jag verkligen inte. Jag fixade lite i PS och lyssna på högsta volym på spotify. Mamma hämtade mig i skolan eftersom jag inte hade någon bil idag.

Nu har jag slängt i mig en vegetarisk paj som mamma gjort under dag. Dunder god var den. Så middagen satt fint och nu är jag snart klar för att köra hem till jäder ett tag, sen får vi se vad som händer. Tjingeling

jaja, jag vet. Jag slutade kl 12.45 och jag stannade kvar i skolan till 15.35. Haha, men tro inte att jag satt och plugga för det gjorde jag verkligen inte. Jag fixade lite i PS och lyssna på högsta volym på spotify. Mamma hämtade mig i skolan eftersom jag inte hade någon bil idag.

Nu har jag slängt i mig en vegetarisk paj som mamma gjort under dag. Dunder god var den. Så middagen satt fint och nu är jag snart klar för att köra hem till jäder ett tag, sen får vi se vad som händer. Tjingeling

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback