Mys-tisdag. längtar

Sitter här i skolan, har precis slutat och ska snart bege mig hem till Tessan. Fick precis sms av T och jag blir alltid så glad när jag får sms av den tjejen. Idag stod det.

T: Mycket plugg idag eller vad gör du och vad är din plan?
L: Jag vill träffa dig
T: Haha okej! Men du får inte ha något plugg då, för det går först:) Jag vill äta lunch och fika på thorssan och sen baka.haha!
L: Jag har absolut ingenting idag :) Ja,men gud vad ysigt det lät.Jag ärmer än på gumman. Kan jag komma till dig runt 3 och sen kör vi ner till thorssan?
T: Absolut!!:) inte senare än femför då stänger köket.haha. (Jag är alltid sen när jag ska hämta tessan, haha)
L: Men luuuugn nu! Jag är hos dig kl tre.
T: Haha yes! Toppen :)

Hahah,är hon söt eller? Först äta lunch, sen fika och sen baka, sen äta middag. Ja men vad lite vi ska äta. Men gott blir det och mysigt också för den delen. Världens finaste kompis. Det är du det.

Sitter här i skolan, har precis slutat och ska snart bege mig hem till Tessan. Fick precis sms av T och jag blir alltid så glad när jag får sms av den tjejen. Idag stod det.

T: Mycket plugg idag eller vad gör du och vad är din plan?
L: Jag vill träffa dig
T: Haha okej! Men du får inte ha något plugg då, för det går först:) Jag vill äta lunch och fika på thorssan och sen baka.haha!
L: Jag har absolut ingenting idag :) Ja,men gud vad ysigt det lät.Jag ärmer än på gumman. Kan jag komma till dig runt 3 och sen kör vi ner till thorssan?
T: Absolut!!:) inte senare än femför då stänger köket.haha. (Jag är alltid sen när jag ska hämta tessan, haha)
L: Men luuuugn nu! Jag är hos dig kl tre.
T: Haha yes! Toppen :)

Hahah,är hon söt eller? Först äta lunch, sen fika och sen baka, sen äta middag. Ja men vad lite vi ska äta. Men gott blir det och mysigt också för den delen. Världens finaste kompis. Det är du det.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback