Saco-mässan

Klockan ringde ovanligt länge idag, jag kände bara för att kasta den i väggen för jag ville verkligen inte tro att det var sant att klockan redan var 07.00. Men klockan stämnde väldigt bra så jag fick hoppa upp ur min varma säng för att börja fixa mig och sen ta mig till tåget. Jag och Nico mötte upp Diana i älsvjö, sen gick vi runt på den otroligt tråkigt mässan i drygt två timmar. Jag hann även träffa Kristoffer som jag inte träffats på år och dar, trevligt var det iallafall. Sen sen blev det haninge för att kolla runt där. Hahha! Sen väntade vi tills Tobias slutade sen gick vi runt och prata och sen tog vi tåget hem.

Ikväll blir det mys hemma hos Tessan. Aj lajk it.

Klockan ringde ovanligt länge idag, jag kände bara för att kasta den i väggen för jag ville verkligen inte tro att det var sant att klockan redan var 07.00. Men klockan stämnde väldigt bra så jag fick hoppa upp ur min varma säng för att börja fixa mig och sen ta mig till tåget. Jag och Nico mötte upp Diana i älsvjö, sen gick vi runt på den otroligt tråkigt mässan i drygt två timmar. Jag hann även träffa Kristoffer som jag inte träffats på år och dar, trevligt var det iallafall. Sen sen blev det haninge för att kolla runt där. Hahha! Sen väntade vi tills Tobias slutade sen gick vi runt och prata och sen tog vi tåget hem.

Ikväll blir det mys hemma hos Tessan. Aj lajk it.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback