School rules sometimes



Idag är jag fortfarande på strålande humör. När man kommer till skolan möts man av glada blickar och som vanligt var jag inte beredd på det som komma skall. Men vi började 9.40 och slutar nu 10.50. Helt damn underbart. Jag ska hem och sova sen ska jag ut gå tänkte jag. Sen får vi väl se vad som händer. Blir en dag utan Therese idag för hon jobbar kväll så det får bli imorgon. Längtar redan.

Såhär glad är jag nu.



Idag är jag fortfarande på strålande humör. När man kommer till skolan möts man av glada blickar och som vanligt var jag inte beredd på det som komma skall. Men vi började 9.40 och slutar nu 10.50. Helt damn underbart. Jag ska hem och sova sen ska jag ut gå tänkte jag. Sen får vi väl se vad som händer. Blir en dag utan Therese idag för hon jobbar kväll så det får bli imorgon. Längtar redan.

Såhär glad är jag nu.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback