Ta reda på fakta!

Tänker inte säga mer än så...Jag kan bara prata för mig själv och nu är jag less på att folk går runt och pratar utan att veta riktig och sann information. Det är riktigt skratt retande hur folk kan lägga ner sin egna dyrbara tid på att prata och skapa falska rykten. Men vi vet vad som hänt/inte har hänt så egentligen är det ingen av oss som behöver ta åt oss, men det gör ändå ont...

Nog snackat om det..Efter skolan blev det att följa med älskling Mia för att se om hon klarade synundersökningen och hon klarade det helt utan några svårigheter. Därefter gick vi till Linda för att klippa Mias hår, det blev kanon fint! Sen gick vi hem till mig och satt och snacka och sen gick jag med henne hem. Nu ska jag börja plugga sen får vi se vad som händer ikväll. Kanske åker iväg till Ösmo, vi får helt enkelt se.

Tänker inte säga mer än så...Jag kan bara prata för mig själv och nu är jag less på att folk går runt och pratar utan att veta riktig och sann information. Det är riktigt skratt retande hur folk kan lägga ner sin egna dyrbara tid på att prata och skapa falska rykten. Men vi vet vad som hänt/inte har hänt så egentligen är det ingen av oss som behöver ta åt oss, men det gör ändå ont...

Nog snackat om det..Efter skolan blev det att följa med älskling Mia för att se om hon klarade synundersökningen och hon klarade det helt utan några svårigheter. Därefter gick vi till Linda för att klippa Mias hår, det blev kanon fint! Sen gick vi hem till mig och satt och snacka och sen gick jag med henne hem. Nu ska jag börja plugga sen får vi se vad som händer ikväll. Kanske åker iväg till Ösmo, vi får helt enkelt se.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback