When I´m down, can you pick me up?



Hockeyn gick väl sådär, men nynäs åkte iallafall hem med en seger. Efter matchen blev det lite häng i tumba sen körde jag och nico hem till hålan. Jag kan säga såhär: Du förfyller min dag ut i fingerspetsarna. När vi kom tillbaka till nynäs blev det lite prat med dom andra tjejerna, sen hem och duscha, kolla ph och nu ligger jag i sängen och bara tänker. Men det orkar jag inte ta här tyvär.

Men nu ska jag släcka så jag orkar upp till skit skolan imorgon (är så skoltrött just nu, vill bara packa mina väskor och åka med Denki till sälen i några månader, eller ännu bättre, åka till Thailand med Anton ända fram till Maj, låter inte helt fel) efter skolan blir det att umgås med Therese, även fast vi sågs igår så har jag så mycket att berätta för dig snäckan.


aja, nu ska jag slå ihop datorn och sova...

Dagens bild



Hockeyn gick väl sådär, men nynäs åkte iallafall hem med en seger. Efter matchen blev det lite häng i tumba sen körde jag och nico hem till hålan. Jag kan säga såhär: Du förfyller min dag ut i fingerspetsarna. När vi kom tillbaka till nynäs blev det lite prat med dom andra tjejerna, sen hem och duscha, kolla ph och nu ligger jag i sängen och bara tänker. Men det orkar jag inte ta här tyvär.

Men nu ska jag släcka så jag orkar upp till skit skolan imorgon (är så skoltrött just nu, vill bara packa mina väskor och åka med Denki till sälen i några månader, eller ännu bättre, åka till Thailand med Anton ända fram till Maj, låter inte helt fel) efter skolan blir det att umgås med Therese, även fast vi sågs igår så har jag så mycket att berätta för dig snäckan.


aja, nu ska jag slå ihop datorn och sova...

Dagens bild

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback