<3 Buddhismen

Efter att ha pluggat i typ 30 min la jag ner projektet, alltså det är hur komplicerat som helst. Men jag kan typ allt, men det går ändå inte att förklara hur jag menar...Jaja, vi får hålla tummarna. Efter att ha pluggat hade jag en dejt med Lisfis, vi stod utanför henne och prata om lite saker som hänt, sen körde jag hem och duscha och nu ska jag precis sova.

imorgon är det mössprovning inför studenten, ska bli spännande eftersom snart är det bara 7 månader kvar. HELT SICK! Trodde aldrig att man skulle kunna bli så gammal så man tog studenten och grejer, kommer fortfarande ihåg när man gick i 4,5,6 och 7:an då tyckte man att alla som tog studenter var vuxna, men nu är det vår tur, det är helt galet. Gått i skolan i snart 14 år och snart är det över, vad händer efter liksom?

nej men påtal om att det snart är över, så måste jag läsa lite till inför provet imorgon. Sleep tight.

Efter att ha pluggat i typ 30 min la jag ner projektet, alltså det är hur komplicerat som helst. Men jag kan typ allt, men det går ändå inte att förklara hur jag menar...Jaja, vi får hålla tummarna. Efter att ha pluggat hade jag en dejt med Lisfis, vi stod utanför henne och prata om lite saker som hänt, sen körde jag hem och duscha och nu ska jag precis sova.

imorgon är det mössprovning inför studenten, ska bli spännande eftersom snart är det bara 7 månader kvar. HELT SICK! Trodde aldrig att man skulle kunna bli så gammal så man tog studenten och grejer, kommer fortfarande ihåg när man gick i 4,5,6 och 7:an då tyckte man att alla som tog studenter var vuxna, men nu är det vår tur, det är helt galet. Gått i skolan i snart 14 år och snart är det över, vad händer efter liksom?

nej men påtal om att det snart är över, så måste jag läsa lite till inför provet imorgon. Sleep tight.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback