Är skvaller en destruktiv term?

det är vad jag ska snacka om imorgon, det sitter som klister. Har läst, läst och läst och nu är det som rinnande vatten. Fast jag kommer få hjärnsläpp och tappa allt eftersom det är det värsta jag vet att stå framför klassen och prata i 5 minuter. Bara tanken får mig att vilja spy, usch!

Men efter talet kommer jag ta en flaska champagne och bara njuta av att det inte är något kvar före lovet. Känns så underbart skönt. Behöver verkligen en vecka ledigt. Sen ska jag tagga inför utgång med killar och tjejer på fredag. Det kommer bli en galen kväll, det kan jag looova er! :D

Men nu ska jag kolla igenom bilderna från idag. Vi hörs imorgon

                      

det är vad jag ska snacka om imorgon, det sitter som klister. Har läst, läst och läst och nu är det som rinnande vatten. Fast jag kommer få hjärnsläpp och tappa allt eftersom det är det värsta jag vet att stå framför klassen och prata i 5 minuter. Bara tanken får mig att vilja spy, usch!

Men efter talet kommer jag ta en flaska champagne och bara njuta av att det inte är något kvar före lovet. Känns så underbart skönt. Behöver verkligen en vecka ledigt. Sen ska jag tagga inför utgång med killar och tjejer på fredag. Det kommer bli en galen kväll, det kan jag looova er! :D

Men nu ska jag kolla igenom bilderna från idag. Vi hörs imorgon

                      

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback