Fotoshoot

Skolan gick kanon bra, vi hade svenska sen spex fotografering. haha. Bönder lyckades vi absolut med iallafall. Får helt enkelt vänta och se hur fotot blir. MEn det ska säkert bli bra. 

Efter skolan blev det mys med Angelica och Mia. Vi snacka och skulle utse vad Mia skulle ha på sig på krogen ikväll (ja, vi är också medvetna att det är torsdag, men den tjejen kör sin grej) Efter det åkte vi och hämta pappa och sen körde jag och Angelica och handlade lite middag till mig, agge och pappa. Det blev spagetti och köttfärssås. Det var kanon gott. Vi har hunnit med en lång promenad med hundarna ute i slasket..

Men nu har agge sminkat sig kanon fint, och nu blir det fotografering till högsta nivån. Sen måste jag städa mitt rum, bädda rent och fixa eftersom Philip kommer imorgon och hälsar på innan han åker till London i 3 veckor. Så det är min kväll. Juste, mamma, johan, morbror, moster och kusinerna kommer inatt också, gud vad jag längtar! Puss på er säger jag bara. Nej men nu är agge snygg, så nu blir det fotografering! :)



Skolan gick kanon bra, vi hade svenska sen spex fotografering. haha. Bönder lyckades vi absolut med iallafall. Får helt enkelt vänta och se hur fotot blir. MEn det ska säkert bli bra. 

Efter skolan blev det mys med Angelica och Mia. Vi snacka och skulle utse vad Mia skulle ha på sig på krogen ikväll (ja, vi är också medvetna att det är torsdag, men den tjejen kör sin grej) Efter det åkte vi och hämta pappa och sen körde jag och Angelica och handlade lite middag till mig, agge och pappa. Det blev spagetti och köttfärssås. Det var kanon gott. Vi har hunnit med en lång promenad med hundarna ute i slasket..

Men nu har agge sminkat sig kanon fint, och nu blir det fotografering till högsta nivån. Sen måste jag städa mitt rum, bädda rent och fixa eftersom Philip kommer imorgon och hälsar på innan han åker till London i 3 veckor. Så det är min kväll. Juste, mamma, johan, morbror, moster och kusinerna kommer inatt också, gud vad jag längtar! Puss på er säger jag bara. Nej men nu är agge snygg, så nu blir det fotografering! :)



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback