Godnatt saga?

Efter PH blev det mys med Lisa, vi åkte till ica för att köpa lättdryck, sen satt vi bara och prata som vi gör allra mest. Sen körde jag hem och chilla lite vid datorn, och nu ligger jag i sängen. Har bläddrat igenom dom 2933645 sidorna inför morgondagens prov. Känns ju inte sådär jätte roligt att gå till skolan och skriva provet, men men, det kommer säkert gå...bra.

La iallalfall på telefonen med Adam Adolfsson nu, haha vilken lirare. Vi bestämde att vi skulle ses imorgon och på torsdag.

Imorgon ska jag in och köpa mina efterlängtade UGGs, får se om jag raggar upp någon som har lust att hänka på. Sen ska jag träffa Adolf, sen är det jobb och hockey. Men nu ska jag släcka ner datorn, för jag måste släcka relativt tidigt idag...



E l l i e  o c h  L i s a.  M i s s!
Efter PH blev det mys med Lisa, vi åkte till ica för att köpa lättdryck, sen satt vi bara och prata som vi gör allra mest. Sen körde jag hem och chilla lite vid datorn, och nu ligger jag i sängen. Har bläddrat igenom dom 2933645 sidorna inför morgondagens prov. Känns ju inte sådär jätte roligt att gå till skolan och skriva provet, men men, det kommer säkert gå...bra.

La iallalfall på telefonen med Adam Adolfsson nu, haha vilken lirare. Vi bestämde att vi skulle ses imorgon och på torsdag.

Imorgon ska jag in och köpa mina efterlängtade UGGs, får se om jag raggar upp någon som har lust att hänka på. Sen ska jag träffa Adolf, sen är det jobb och hockey. Men nu ska jag släcka ner datorn, för jag måste släcka relativt tidigt idag...



E l l i e  o c h  L i s a.  M i s s!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback