I´ll catch a grenade for you

haha, jag var hur förberedd som helst inför skolfotot idag. Men, när man kommer till skolan förvånas jag hur oförberedda alla andra är. Och då visar det sig att skolfotot är imorgon...Koll man har. Skolan gick kanon, hade två lektioner sen slutade vi, och nu väntar jag på lilla Lisa som slutar 14.45. Då åker vi hem till mig och fixar till henne snyggt och prydlig, sen blir det fotografering någonstans här i stan.

Senare blir det plugg, plugg och plugg. Vi har psykologi prov imorgon och ett geografi prov nästa vecka, så nu måste jag ta tag i det hela. Sen får vi se vad som händer. Säkert mys med min älskade Jäder. I love it måste jag säga.







haha, jag var hur förberedd som helst inför skolfotot idag. Men, när man kommer till skolan förvånas jag hur oförberedda alla andra är. Och då visar det sig att skolfotot är imorgon...Koll man har. Skolan gick kanon, hade två lektioner sen slutade vi, och nu väntar jag på lilla Lisa som slutar 14.45. Då åker vi hem till mig och fixar till henne snyggt och prydlig, sen blir det fotografering någonstans här i stan.

Senare blir det plugg, plugg och plugg. Vi har psykologi prov imorgon och ett geografi prov nästa vecka, så nu måste jag ta tag i det hela. Sen får vi se vad som händer. Säkert mys med min älskade Jäder. I love it måste jag säga.







Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback