I´m sorry

...for a bad update. Men jag har faktiskt inte ens haft tanken på att blogga om jag ska avar ärlig. Det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv under de senaste dagarna, utan att Denice har varit hemma hos mig och hälsat på nu sen i fredags. Ä l s k a r  verkligen när du är här. Du gör allt så underbart bra.

Helgen har gått åt till festande och utgång med de bästa. I fredags var vi på Nype och igår var vi på Entourage och lite så.

Idag blir det en riktig chill dag vilket innebär kolla hockey match, mys med tjejerna sen bad. Underbart! Men nu ska jag hoppa in i duchen, för fräsch är det sista man är just nu...


(Fräsch man var igår...NOT!)

...for a bad update. Men jag har faktiskt inte ens haft tanken på att blogga om jag ska avar ärlig. Det har inte hänt speciellt mycket i mitt liv under de senaste dagarna, utan att Denice har varit hemma hos mig och hälsat på nu sen i fredags. Ä l s k a r  verkligen när du är här. Du gör allt så underbart bra.

Helgen har gått åt till festande och utgång med de bästa. I fredags var vi på Nype och igår var vi på Entourage och lite så.

Idag blir det en riktig chill dag vilket innebär kolla hockey match, mys med tjejerna sen bad. Underbart! Men nu ska jag hoppa in i duchen, för fräsch är det sista man är just nu...


(Fräsch man var igår...NOT!)

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback