I´m thinking about u

Det går inte en sekund.....Jag håller i mobilen och varje gång ett sms kommer från dig så pirrar det i hela mig.
<3 känslan!

Men men nog snackat om det, helgen har varit den segaste på länge, men ändå det absolut skönaste också. Gårdagen (på förmiddag/eftermiddagen) var det sjukt segt, det blev först några timmars jobb, sen hem för att sova. Jag sov från 13-18 så hela dagen verkligen försvann. Känslan av att somna när det är ljust och vakna när det är mörkt är otroligt jobbig för då känns det som en helt annan dag. MEn jag tog på mig lite kläder och sen åkte jag och hämta Nicole, Lisa, Tesse och Elin. Vi åkte upp till ica för att hyra film, men vi valde att grabbarna skulle få göra det så jag körde hem tjejerna och åkte sedan tillbaka för att hämta killarna eftersom det var fullt i bilen :) Dom var tydligen sugna på skräckfilm igår också, så vi hyrde någon som hette "behind the mask". Men det dröjde inte lång tid innan Sandro och gänget ringde för att bli hämtade i Sorunda, så jag hoppade in i bilen och körde ut till landet för att hämta ett gäng (resten tog taxi). Sen körde vi hem till mig och då blev bara natten bättre och bättre. Vi drack champagne, shotta och drack g-roggar. Vi firade zuppe som fyllde 20 i fredags och sen firade vi även Sandros vinst på poker här för någon vecka sedan (45 000 kr, tja avis?) 
Vi blev ett helt gäng hemma hos oss och vi hade sjukt kul. Men man kunde nog varit liiiite lugnare med drickan, för då hade det varit ännu roligare.

Men iallafall, Sorunda bor:na (Charlie, Henrik, Zuppe och Robin) åkte taxi hem runt, kan klockan varit, runt 3? Sen bäddade vi andra ner oss (Sandro, Andreas, Marcus och Nicole) i mitt rum. Det tog ett jäkla bra tag oss för att somna eftersom alla blev helt tokiga, haha. Sandro ville spela poker, Nicole mådde typ sämst, Marcus höll på att springa runt, men Andreas var deckad så han sov som en stock, det var bara jag som var...normal och ville sova eftersom klockan hade slagit 06.00.

Sen i morse kunde vi inte göra annat än att skratta åt Adde som lyckades väldigt bra igår. MEn efter att ha fixat allt här hemma åkte alla ut och åt. Sen åkte jag upp och jobba, sen hann jag titta på liiite hockey och nu sitter jag här och väntar på att jag ska sluta skriva så jag kan åka hem till Lisa och mysa med henne!

Puss
Det går inte en sekund.....Jag håller i mobilen och varje gång ett sms kommer från dig så pirrar det i hela mig.
<3 känslan!

Men men nog snackat om det, helgen har varit den segaste på länge, men ändå det absolut skönaste också. Gårdagen (på förmiddag/eftermiddagen) var det sjukt segt, det blev först några timmars jobb, sen hem för att sova. Jag sov från 13-18 så hela dagen verkligen försvann. Känslan av att somna när det är ljust och vakna när det är mörkt är otroligt jobbig för då känns det som en helt annan dag. MEn jag tog på mig lite kläder och sen åkte jag och hämta Nicole, Lisa, Tesse och Elin. Vi åkte upp till ica för att hyra film, men vi valde att grabbarna skulle få göra det så jag körde hem tjejerna och åkte sedan tillbaka för att hämta killarna eftersom det var fullt i bilen :) Dom var tydligen sugna på skräckfilm igår också, så vi hyrde någon som hette "behind the mask". Men det dröjde inte lång tid innan Sandro och gänget ringde för att bli hämtade i Sorunda, så jag hoppade in i bilen och körde ut till landet för att hämta ett gäng (resten tog taxi). Sen körde vi hem till mig och då blev bara natten bättre och bättre. Vi drack champagne, shotta och drack g-roggar. Vi firade zuppe som fyllde 20 i fredags och sen firade vi även Sandros vinst på poker här för någon vecka sedan (45 000 kr, tja avis?) 
Vi blev ett helt gäng hemma hos oss och vi hade sjukt kul. Men man kunde nog varit liiiite lugnare med drickan, för då hade det varit ännu roligare.

Men iallafall, Sorunda bor:na (Charlie, Henrik, Zuppe och Robin) åkte taxi hem runt, kan klockan varit, runt 3? Sen bäddade vi andra ner oss (Sandro, Andreas, Marcus och Nicole) i mitt rum. Det tog ett jäkla bra tag oss för att somna eftersom alla blev helt tokiga, haha. Sandro ville spela poker, Nicole mådde typ sämst, Marcus höll på att springa runt, men Andreas var deckad så han sov som en stock, det var bara jag som var...normal och ville sova eftersom klockan hade slagit 06.00.

Sen i morse kunde vi inte göra annat än att skratta åt Adde som lyckades väldigt bra igår. MEn efter att ha fixat allt här hemma åkte alla ut och åt. Sen åkte jag upp och jobba, sen hann jag titta på liiite hockey och nu sitter jag här och väntar på att jag ska sluta skriva så jag kan åka hem till Lisa och mysa med henne!

Puss
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback