Lovestone

Hemma hos Adam kolla vi lite tv och pratade om allt som hänt och händer. Efter det åkte jag och Nicole hem till mig för att berätta till mamma för att vi lever osv. Sen var det bara att åka hem till Nicole och fixa ihop lite middag.

Nu är jag, Lisa och Nicole hemma hos mig, och vi ligger och kollar PH, sen får vi se vad som händer. Hoppas Adam kommer förbi ett tag också. Sen sover Lisa hos mig också, så vi får mysa till det ikväll. Puss

         
Hemma hos Adam kolla vi lite tv och pratade om allt som hänt och händer. Efter det åkte jag och Nicole hem till mig för att berätta till mamma för att vi lever osv. Sen var det bara att åka hem till Nicole och fixa ihop lite middag.

Nu är jag, Lisa och Nicole hemma hos mig, och vi ligger och kollar PH, sen får vi se vad som händer. Hoppas Adam kommer förbi ett tag också. Sen sover Lisa hos mig också, så vi får mysa till det ikväll. Puss

         
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback