Schleten

Det blev SATS i haninge för min del, orkade inte köra in till älvsjö idag. Det gick kanon, men trött är jag nu efter. Jag ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag krypa ner i sängen och ringa Denki. Sen ska jag pyssla lite med mitt tal, sen ska jag sova.

Imorgon har jag möte med ML om mitt projektarbete. Jag är sjukt taggad på att sätta igång, det ska bli jätte roligt. Imorgon blir det skolan 09.00-13.30. Sen hem och ta ut hundarna på en powerwalk, hem och hämta pluggrejorna och sen tillbaka till skolan och vara på kvällsskolan (om jag inte pluggar på talet här hemma).

Sovgott. Hejssvejs

L o u i s e  L u n d i n <3



Det blev SATS i haninge för min del, orkade inte köra in till älvsjö idag. Det gick kanon, men trött är jag nu efter. Jag ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag krypa ner i sängen och ringa Denki. Sen ska jag pyssla lite med mitt tal, sen ska jag sova.

Imorgon har jag möte med ML om mitt projektarbete. Jag är sjukt taggad på att sätta igång, det ska bli jätte roligt. Imorgon blir det skolan 09.00-13.30. Sen hem och ta ut hundarna på en powerwalk, hem och hämta pluggrejorna och sen tillbaka till skolan och vara på kvällsskolan (om jag inte pluggar på talet här hemma).

Sovgott. Hejssvejs

L o u i s e  L u n d i n <3



Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback