Sleepy Sleepy

Min lååånga powerwalk i bilen verkar inte ha hjälpt, mina ögon går i kors, kroppen är helt slut och munnen gäspar heeela tiden. Så jag ska fatta mig kort.
Vi kollade på PH här hemma, sen åkte vi till ishallen fort som attans så vi inte skulle missa något.  Nynäs förlorade som synd var. Och nu ligger jag i min säng och tänkte precis stänga av så jag orkar upp imorgon.

Imorgon ska jag låsa in mig själv, för jag måste ta tag i allt vad skola heter. Inte speciellt roligt, men jag måste..

Sooovgott...Saknar dalmåsarna!

Min lååånga powerwalk i bilen verkar inte ha hjälpt, mina ögon går i kors, kroppen är helt slut och munnen gäspar heeela tiden. Så jag ska fatta mig kort.
Vi kollade på PH här hemma, sen åkte vi till ishallen fort som attans så vi inte skulle missa något.  Nynäs förlorade som synd var. Och nu ligger jag i min säng och tänkte precis stänga av så jag orkar upp imorgon.

Imorgon ska jag låsa in mig själv, för jag måste ta tag i allt vad skola heter. Inte speciellt roligt, men jag måste..

Sooovgott...Saknar dalmåsarna!

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback