100912

Jadu, som ni säkert har märkt har det inte blivit mycket bloggande på sista tiden. Bloggen har varit hel knasig, och det är inte förens nu som jag orkat ta tag i det. Och jag har inte den blekaste hur lång tid det kommer ta tills den spårar ut igen, och går sina egna banor. Men snälla bloggen, sammarbeta med mig.

På dom senaste dagarna har det skett en hel del i mitt liv, och jag tror väldigt många vet vad jag syftar på. Så jag behöver inte ta det här för folk som inte har med det här att göra behöver inte ta sig tid att läsa om det...Men allt känns bra, men det klart det känns konstigt, men det kommer bli super bra det här. För oss båda två.

Men men, tiden går mest åt till kompisar osv ( AJ LÖV THEM). Skolan tar upp lite tid, familjen förstås och träningen tar också upp en liten del ;)

Men nu tänkte jag stänga av bärbara för att fortsätta kolla på filmen som går på tv:n. Imorgon är det lååång dag i skolan så jag behöver en hel del sömn också. Jag hör av mig mer imorgon. Sleep tight

GRATTIS TILL EN AV VÄRLDENS BÄSTA REBECCA SOM FYLLER 18 HELA ÅR IDAG. PUSS PÅ DIG BEBIS

Ps: <3 till dig
Jadu, som ni säkert har märkt har det inte blivit mycket bloggande på sista tiden. Bloggen har varit hel knasig, och det är inte förens nu som jag orkat ta tag i det. Och jag har inte den blekaste hur lång tid det kommer ta tills den spårar ut igen, och går sina egna banor. Men snälla bloggen, sammarbeta med mig.

På dom senaste dagarna har det skett en hel del i mitt liv, och jag tror väldigt många vet vad jag syftar på. Så jag behöver inte ta det här för folk som inte har med det här att göra behöver inte ta sig tid att läsa om det...Men allt känns bra, men det klart det känns konstigt, men det kommer bli super bra det här. För oss båda två.

Men men, tiden går mest åt till kompisar osv ( AJ LÖV THEM). Skolan tar upp lite tid, familjen förstås och träningen tar också upp en liten del ;)

Men nu tänkte jag stänga av bärbara för att fortsätta kolla på filmen som går på tv:n. Imorgon är det lååång dag i skolan så jag behöver en hel del sömn också. Jag hör av mig mer imorgon. Sleep tight

GRATTIS TILL EN AV VÄRLDENS BÄSTA REBECCA SOM FYLLER 18 HELA ÅR IDAG. PUSS PÅ DIG BEBIS

Ps: <3 till dig
Follow on Bloglovin
Kommentarer
Rebecca:

Var är gilla-knappen på facebook? :O

2010-09-13 | 14:20:31


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback