Godmorgon världen

Somnade runt 00.00 igår, och känner mig fortfarande ganska trött. Men ikväll ska jag se till att stänga av datorn lite tidigare. För jag behöver sömn känner jag nu. Jag ska precis börja sminka mig, för att sedan åka till skolan. Idag slutar vi 15.15 och efter det ska jag umgås med Jonah och därefter blir det gymmet.

Senare ska jag säkert träffa Lisa och Mia.

Men nu måste jag springa, för annars kommer jag försent tills två timmars religions pass.

Somnade runt 00.00 igår, och känner mig fortfarande ganska trött. Men ikväll ska jag se till att stänga av datorn lite tidigare. För jag behöver sömn känner jag nu. Jag ska precis börja sminka mig, för att sedan åka till skolan. Idag slutar vi 15.15 och efter det ska jag umgås med Jonah och därefter blir det gymmet.

Senare ska jag säkert träffa Lisa och Mia.

Men nu måste jag springa, för annars kommer jag försent tills två timmars religions pass.

Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback