Hard day

Idag ringde klockan för mig och Lisa runt 8.00, men som vanligt stängde vi av det och somnade om. Sen var det bara jag som tog tag i tiden och klev upp eftersom Lisa var så snyvvig. Snyvan tog över och Lisa gick hem och strunta i skolan, så där stod jag mitt i regnet i min ensamhet. Men när jag kom till skolan var det inte alls ensamt längre. I <3 Rebeccorna säger jag bara (vi alla var på strålande humör idag, ett gott skratt förlänger livet, det är bevisat idag)

När skolan var slut körde vi in till haninge och kollade lite i haninge centrum. Sen blev det sats för min del, det var otroligt skönt. Var där runt 90 minuter, så det var grymt skönt. När jag kom hem mötte jag upp Mattias för att prata lite, och sen körde jag hem för att äta. Senare mötte jag upp Mia och Lisa för en liten sväng i min bil.

Nu blir det idol med hela familjen, sen en lååång natts sömn. heeeeejdåå

( l i t e  b i l d e r  s o m  j a g  t o g  p å  m i n  p r i n s e s s a  L i s a )









Idag ringde klockan för mig och Lisa runt 8.00, men som vanligt stängde vi av det och somnade om. Sen var det bara jag som tog tag i tiden och klev upp eftersom Lisa var så snyvvig. Snyvan tog över och Lisa gick hem och strunta i skolan, så där stod jag mitt i regnet i min ensamhet. Men när jag kom till skolan var det inte alls ensamt längre. I <3 Rebeccorna säger jag bara (vi alla var på strålande humör idag, ett gott skratt förlänger livet, det är bevisat idag)

När skolan var slut körde vi in till haninge och kollade lite i haninge centrum. Sen blev det sats för min del, det var otroligt skönt. Var där runt 90 minuter, så det var grymt skönt. När jag kom hem mötte jag upp Mattias för att prata lite, och sen körde jag hem för att äta. Senare mötte jag upp Mia och Lisa för en liten sväng i min bil.

Nu blir det idol med hela familjen, sen en lååång natts sömn. heeeeejdåå

( l i t e  b i l d e r  s o m  j a g  t o g  p å  m i n  p r i n s e s s a  L i s a )









Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback