Ny vecka, nya tag



Sitter på foto b lektion med Emil, tjejerna vägrade gå upp i morse så dom stanna hemma. Men jag ringde och övertygade dom, så nu är dom påväg från Haninge.
Jag har hunnit med att göra klart mitt fin fina vykort som jag pysslat med nu i några veckor, nu måste jag bara skriva klart min logg...

Som sagt, vi sov hos Lisa inatt och det var toppen mysigt. Men det var svårt som faen att gå upp i morse om jag säger så...Och inatt kommer det bli ännu värre, upp kl 03.00 för att skynda sig till skolan och hoppa på bussen som tar oss till Arlanda och Bryssel..tjoho.

Nej men nu slutar lektionen så nu ska jag springa iväg och ta min lilla rast. Hare!


Sitter på foto b lektion med Emil, tjejerna vägrade gå upp i morse så dom stanna hemma. Men jag ringde och övertygade dom, så nu är dom påväg från Haninge.
Jag har hunnit med att göra klart mitt fin fina vykort som jag pysslat med nu i några veckor, nu måste jag bara skriva klart min logg...

Som sagt, vi sov hos Lisa inatt och det var toppen mysigt. Men det var svårt som faen att gå upp i morse om jag säger så...Och inatt kommer det bli ännu värre, upp kl 03.00 för att skynda sig till skolan och hoppa på bussen som tar oss till Arlanda och Bryssel..tjoho.

Nej men nu slutar lektionen så nu ska jag springa iväg och ta min lilla rast. Hare!
Follow on Bloglovin
Kommentarer


♡Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
♡Vilken mejl kan jag nå dig på?:

♡Din blogg/hemsida:

♡Vad har du på hjärtat?:

Follow on Bloglovin
Trackback